chyba odkryłem przyczynę gaśnięcia zimnego 1,8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ArekBinek
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 447

    chyba odkryłem przyczynę gaśnięcia zimnego 1,8T

    Wielkie dzięki za odpowiedz na wysokim poziomie, dziś zrobiłem z bratem, BS 003 i dawka powietrza zmienia się od 160 na otwartym erg do 900 przy zamkniętym loga wrzucę jutro, bo nie mam jeszcze ściągniętych logów z laptopa. Na pierwszy rzut oka na wężyki można mieć do nich zastrzeżenia, bo w miejscach gdzie są mocowane są lekko wytarte, planuje wymianę węży na nowe tylko zastanawiam się jak się do tego najlepiej zabrać i tu mam pytanie do was czy jest w sprzedaży zestaw gotowych węży czy kupować na „ metry” i składać po jednym?
  • Marian
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2006
    • 225

    #2
    chyba odkryłem przyczynę gaśnięcia zimnego 1,8T

    Jeśli zawiedzie Was czyszczenie przepustnicy i inne znane na forum patenty zajrzyjcie do czarnej, plastikowej puszki, która przysłania skrajnie lewą cewkę/świecę. Do niej dochodzi wężyk (zdaje się że całe ustrojstwo steruje podciśnieniem) i ten wężyk wchodzi na króciec. Tyle, że ten króciec jest b. łatwo urwać przy zmianie świec. Jeśli to Wam ktoś urwał to jest kicha.
    U mnie po odkryciu tego cudu i naprawieniu usterki poprzez wklejenie nowego króćca (z miedzianej rurki od hamulców) :wink: nastąpiła znaczna poprawa
    20v

    Komentarz

    • cook
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2005
      • 181

      #3
      chyba tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21974 wspominałem o dokładnym przyjrzeniu się układowi podciśnienia

      czy to nie jest po prawej stojąc przodem do silnika?
      Były posiadacz 1.8 Turbo

      Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..

      Komentarz

      Pracuję...