Wielkie dzięki za odpowiedz na wysokim poziomie, dziś zrobiłem z bratem, BS 003 i dawka powietrza zmienia się od 160 na otwartym erg do 900 przy zamkniętym loga wrzucę jutro, bo nie mam jeszcze ściągniętych logów z laptopa. Na pierwszy rzut oka na wężyki można mieć do nich zastrzeżenia, bo w miejscach gdzie są mocowane są lekko wytarte, planuje wymianę węży na nowe tylko zastanawiam się jak się do tego najlepiej zabrać i tu mam pytanie do was czy jest w sprzedaży zestaw gotowych węży czy kupować na „ metry” i składać po jednym?
chyba odkryłem przyczynę gaśnięcia zimnego 1,8T
Zwiń
X
-
chyba odkryłem przyczynę gaśnięcia zimnego 1,8T
Jeśli zawiedzie Was czyszczenie przepustnicy i inne znane na forum patenty zajrzyjcie do czarnej, plastikowej puszki, która przysłania skrajnie lewą cewkę/świecę. Do niej dochodzi wężyk (zdaje się że całe ustrojstwo steruje podciśnieniem) i ten wężyk wchodzi na króciec. Tyle, że ten króciec jest b. łatwo urwać przy zmianie świec. Jeśli to Wam ktoś urwał to jest kicha.
U mnie po odkryciu tego cudu i naprawieniu usterki poprzez wklejenie nowego króćca (z miedzianej rurki od hamulców) :wink: nastąpiła znaczna poprawa20v
-
-
chyba tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21974 wspominałem o dokładnym przyjrzeniu się układowi podciśnienia
czy to nie jest po prawej stojąc przodem do silnika?Były posiadacz 1.8 Turbo
Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..
Komentarz
-
Komentarz